JA VEUS 1

dijous, de novembre 13, 2008 by , under

No em canso de tancar els ulls i somiar-te, no em canso de secar-me les ferides, de caure i aixecar-me, les lluites perdudes segueixen sent les meves preferides, no em canso de mirar per la finestra a veure si un altre cop les distancies son properes. Seguire passejant per les penombres dels carrers d'asfalt, dire en el silenci el teu nom per si el vent te'l duu a cau d'orella, i potser altre cop d'aqui a uns anys retrobem la illa de la sorra verge on vam trobar la perla negra.

Ja veus...encara em sento cobard per haver abandonat la lluita, per no haver mort a l'altre costat de la teva frontera.




edit post

1 Reply to "JA VEUS"

Anònim on 2 de desembre del 2008, a les 12:15

Oh... Si ya me gustaron estas palabras sólo faltaba la banda sonora...
Algún día dejaremos de escribir al aire para disfrutar de personas que nos hagan más completas.
Ese día beberé un chupito de manzana sin alcohol para que os riáis conmigo.
Bruja