SILENCIS (2)

dijous, de gener 15, 2009 by , under

Mai et diré que en el darrer somni estaves tu, els silencis tenen mes vida que les paraules, hi ha silencis de por, silencis de tristor, silencis a la natura, silencis de pensament, silencis de mort, silencis d'amagat...

Escollire un silenci, i el vestiré de colors, de sons i d'imatges. I llavors me'l enduure ben lluny, per no compartir-lo.

Tampoc diré el nom del cor, o del neguit, del riu que vaig travessar o el lloc de la darrera nevada. No compartiré els silencis ni tampoc els amors, ni la darrera vegada que em vaig perdre als teus ulls.


Vaig caminar envoltat de flores, d'arbres que s'enredaven i desenredaven, de xiulets d'ocells que m'avisaven de les noticies properes. El cel descobert em mostrava el seu blau més pur, i el Sol enmig de la sortida acaronava amb els primers raigs la pell ja morena. Caminava, sense rumb, deixant-me portar per les sensacions, les papallones que revolotejaven entremaliades i les olors a humitat i a canyella...Llaberint, perdut i trobat...i al fi un silenci que només podia ser de pau.





edit post

2 Reply to "SILENCIS"

Anònim on 4 de febrer del 2009, a les 10:26

Silencio !!!!!!
que estoy leyendo y viajando a este mundo de recuerdos ...de amor y desamor
Salud

Llatina-santako

 

Anònim on 10 de febrer del 2009, a les 12:04

:)
Bruja