NO EM BUSQUIS!!! 1

dilluns, de març 30, 2009 by , under

No em busquis en cantonades
plenes de neons i de M's de McDonalds,
no em busquis al Trade World Center,
a la Borsa de Barcelona
o a Gstaad.
No em busquis enllà on l'aire
n'és només una excusa per lluïr-se
no em cerquis enmig la multitut
que camina perduda per la 6a Avinguda.
No em busquis darrera una pancarta
que nega el dret a ser-hi persona,
que nega el dret a decidir sobre el propi cos,
sobre la vida i la mort, o sobre la sexualitat.
No em cerquis en reunions de collars d'or
i caviars de beluga.
No em cerquis amb la carrera per l'aparença,
per la superficialitat i per l'engany.
Camino enmig de carrers sense asfalt,
mirant de front el Sol del demà.







edit post

1 Reply to "NO EM BUSQUIS!!!"

Anònim on 7 d’abril del 2009, a les 16:19

Te buscare, donde están los maldecidos luchadores y gente de mal vivir ....
Llatina-santako